I. Informacje ogólne
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki i sposób sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego Usługi Krzysztof Banach określanego później Sklepem Internetowym. Sklep prowadzi
Usługi Krzysztof Banach,
ul.Zwycięska 7, Dąbrowica 21-002,
NIP 713 103 68 41
REGON 432388870
wpisaną do rejestru przedsiębiorców CEIDG, zwana dalej Sprzedawcą.
II. Definicje
Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają: Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają:
Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach sklepu Internetowego.
Konto – przydzielona danemu Klientowi część sklepu internetowego, za pomocą którego Klient może dokonywać określonych działań w ramach sklepu internetowego.
Towar – produkt prezentowany w Sklepie Internetowym, który nie jest fabrycznie nowy, lecz używany i może w związku tym posiadać nieznaczne ślady wcześniejszego użytkowania. Opis towarów dostępny jest przy każdym z prezentowanych produktów.
Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego.
Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego.
8. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą
Usługi Krzysztof Banach,
ul.Zwycięska 7, Dąbrowica 21-002,
REGON 432388870
NIP 713 103 68 41
wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki.
III. Kontakt ze Sklepem
Miejsce nadawania przesyłek ul.Zwycięska 7, Dąbrowica 21-002
Adres e-mail Sprzedawcy: kbaanach@gmail.com
IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
Informacje o dostępnych przedmiotach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
Złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym może nastąpić:
poprzez Konto założone w Sklepie Internetowym
bez rejestracji, gdzie Klient powinien podać swoje dane osobowe w celu wysyłki Towaru
Zamówienie zostaje złożone przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa sprzedaży.
Zwarcie przez Klienta Umowy sprzedaży pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówiony Towar, z tą chwilą zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
V. Dostawa
Dostawa jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. Koszt zamówienia jest wliczony w cenę obrazu.
VI. Zwroty:
Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny,
poprzez złożenie stosownego oświadczenia (wysłanego mailowo na adres: kbaanach@gmail.com w terminie 14 dni.
Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem).
Usługi Krzysztof Banach,
ul.Zwycięska 7, Dąbrowica 21-002,
REGON 432388870
NIP 713 103 68 41
Pobierz: FORMULARZ ZWROTU TOWARU ADRESAT ZWROTU
VII. Ceny i metody płatności
Ceny przedmiotów dostępnych w sklepie Wzór Vintage podawane są w złotych polskich.
Klient może wybrać następujące metody płatności:
przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy Wybierając tę opcję, Klient jest zobowiązany wykonać przelew przed upłynięciem 24 godzin licząc od złożenia zamówienia w Sklepie. Brak zaksięgowanej wpłaty na koncie firmowym sklepu w ciągu 48 godzin skutkuje anulacją Zamówienia.
płatność elektroniczna systemem Przelewy 24
Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
VIII. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy
1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia (wysłanego mailowo na adres kbaanach@gmail.com w terminie 14 dni, liczonych od dnia odbioru przesyłki).
2. We wskazanym powyżej przypadku Klient ma obowiązek niezwłocznego zwrotu zakupionego Towaru, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Zwrot zakupionego Towaru następuje na adres:
Usługi Krzysztof Banach,
ul.Zwycięska 7, Dąbrowica 21-002,
3. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy, umowa uważana jest za niezawartą, a Klient zwolniony jest ze wszystkich zobowiązań. Jeśli zwrot nastąpi we wskazanym terminie sklep gwarantuje zwrot całej kwoty zapłaconej za towar w sposób wskazany przez Klienta. W przypadku braku złożenia oświadczenia o wyborze sposobu zwrotu zapłaconej kwoty, zwrot nastąpi w tej samej formie, w której nastąpiła płatność.
4. Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
5. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu towaru (m.in. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania paczki). Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Sklep nie przyjmuje zwrotów dokonanych przesyłką pobraniową.
6. Zwracany towar nie powinien nosić śladów zużycia, nie może być uszkodzony lub zabrudzony.
7. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
IX. Reklamacje
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta sklepu internetowego z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego.
Przedmiotem sprzedaży są produkty używane. W przypadku wystąpienia w produkcie wady innej niż opisana na stronie Sklepu Internetowego, Klient powinien zgłosić reklamowany produkt na piśmie lub drogą elektroniczną, poprzez opisanie niezgodności produktu z umową oraz określenie swojego roszczenia.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od momentu dostarczenia informacji o reklamacji. W przypadku braku odpowiedzi Sprzedawcy w wyżej zakreślonym terminie, reklamację uznaje się za zasadną.
Strony wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi w sytuacji gdy kupującym jest przedsiębiorca.
Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć produktów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje etc.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.
Każdy Towar jest unikalny, dlatego w przypadku uznania reklamacji nie jest możliwa wymiana Towaru na ten sam.
X. Ochrona danych osobowych
Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, która jest dostępna na stronie internetowej razem z Regulaminem.
XI. Postanowienia końcowe
Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.